چاپ کارت ویزیت لمینت مات مربع

0

ویژگی های محصول

  • نوع چاپ:افست
  • ابعاد:6*9
  • ابعاد خروجی تقریبی:5.5*8.5
  • جنس کاغذ:گلاسه

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

کارت ویزیت لمینت مات مربع یک بخش مهم و کارآمد برای معرفی شخص یا سازمان درمیان عموم به کار می رود و همچنین از قوی ترین ابزار های ارتقایی هر تجارتی محسوب می شود. این نوع کارت ویزیت به عنوان کارت ویزیت فانتزی در کسب و کارهای مدرن کاربرد دارد و با شکل مینیمالی اش ارتباط دوستانه با مخاطبان شما خواهد داشت و فضایی خارج از چارچوب خشک اداری ایجاد می کند. در طراحی کارت ویزیت مربع باید دقت داشته باشید نمایی برای کارت ویزیت خود انتخاب کنید که با تصویر حرفه ای تجارت شما همخوانی داشته باشد.

چاپ کارت ویزیت مربع به سبب لمینت مات روی کارت دارای استحکام، مقاومت بالا، ماندگاری زیاد  و همچنین ضد آب می باشد. لازم به ذکر است که در چاپ کارت ویزیت لمینت مات امکان نوشتن با خودکار بر روی کارت ویزیت، بدلیل پوشش لمینت آن وجود ندارد. در چاپ کارت ویزیت بایستی به فونت نوشته ها دقت کنید چرا که هم از لحاظ ظاهری و زیبایی باید مخاطب را جذب کند هم اینکه مخاطب بتواند به راحتی اطلاعات شما مانند آدرس و شماره تلفن را بخواند در واقع استفاده از فونت های ریز و نامناسب باعث می شود که شما از تبلیغات نتیجه مطلوب دریافت نکنید. یکی از مزایای چاپ کارت ویزیت مات مربع این است که نسبت به کارت هایی با جنس سلفون از مقاومت و استحکام بیشتری در برابر تا خوردن و شکستن برخوردار هستند.
در چاپ کارت ویزیت لمینت مات مربع توصیه می شود اگر طرح مورد نظر شما رنگ های زیادی دارد و زنده بودن رنگ ها برای شما مهم است از لمینت براق استفاده کنید.

چاپ کارت های ویزیت معمولا با دستگاه های مخصوص افست انجام می شود که رنگ ها طبیعی تر و با کیفیتی عالی در اختیار شما قرار گیرد.

هزینه چاپ کارت ویزیت مربع با دستگاه افست مقرون به صرفه تر است. اگرقصد دارید تیراژ بالای 1000 عدد سفارش دهید چاپ افست مناسب تر است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاپ کارت ویزیت لمینت مات مربع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *