کیف تبلیغاتی مدل k2907

0

ویژگی های محصول

  • نوع کیف:کیف پاسپورتی
  • جنس کیف:ترمو
  • جنس داخل کیف:ترمو
  • محل نگهداری کارت:دارد

145,000 تومان

۱۰ روز ضمانت بازگشت

حتی سلیقه ای!

امکان خرید اقساطی

بدون چک و ضامن

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا ۱۲ شب

حتی جمعه ها

در انتخاب هدیه تبلیغاتی خود دقت کنید زیرا اگر هدیه‌ای کاربردی باشد که هدیه‌گیرنده هر روز با آن سر‌و‌کار دارد موجب ماندگاری بیشتر در ذهن مشتریان خواهد شد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که  انواع دیگر تبلیغات علاوه بر هزینه‌ بر‌بودن، وقتی زمانشان یا بودجه‌ای که برایشان در نظر گرفتید تمام شود، به‌راحتی فراموش می‌شوند پس با این کار در واقع شما در حال ذخیره بودجه ای برای کسب و کارتان هستید.

کیف های پاسپورتی معمولا از دو جنس چرم مصنوعی و چرم طبیعی ساخته می شوند و اغلب به شکل سه لت و چهار لت می باشند
کیف های چهار لت این امکان را به شما می دهد که فضای بیشتری جهت وسایل مورد نیاز خود داشته باشید.
کیف تبلیغاتی مدل k2907 را می توان به عنوان  بهترین هدیه شما به مشتریان خود معرفی کرد،   این کیف یکی از وسایلی است که در روزمره ما پرکاربرد می باشد و  به صورت چهار لت در اختیار شما قرار می گیرد.

دارای جای اسکناس، سکه، عکس، خودکار و…. می باشد و حمل و نقل وسایل شما را آسان می کند همچنین مانع از گم شدن این اشیا می شود. نحوه باز و بسته شدن کیف به صورت مگنت آهن ربایی می باشد که به شما این اجازه را می دهد به راحتی به وسایل خود دسترسی داشته باشید.

این محصول قابلیت چاپ دارد و چاپ بر روی این گونه کیف ها به صورت چاپ لیزر، چاپ طلاکوب، چاپ داغ کوب و یا حتی پلاک انجام می شود که بستگی به میزان سفارش و سلیقه شما می تواند تغییر کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیف تبلیغاتی مدل k2907”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *